Anunț!!!

Pentru toți spectatorii noștri! Ieri am aflat că pe la teatrele noastre se vând bilete la spectacolele participante. Foarte bine, am zis noi, din moment ce Classfest-ul era anunțat ca un festival cu Intrare liberă!

Așadar, chiar dacă vă place foarte mult teatru, chiar dacă ați primit azi bursa/salariu și nu aveți pe ce să-i cheltuiți, vă rugăm frumos  să vă abțineți de la aceste cheltuieli inutile și să le faceți pe altele,  poate tot la fel de inutile, dar în schimb mult mai plăcute;)

Un gând despre „Anunț!!!

  1. și dacă nu luați bilete, imi faceți și mie o favoare ca pe 05.04 am stat de m-am certat cît a durat spectacolul cu ăștia biletizați de mi-am eșit din minți. Cineva nu se înțelege, iar noi suntem cei care pătimim…așa că fiți cu băgare de seamă și ascultați sfatul colegei mele…nu vă neglijați sănătatea

Lasă un răspuns

