O, dacă aș avea.. o insulă!

O, daca aș avea o insulă.. o dacă aș avea o insulă! nimeni nu m-ar cicăli, nimeni nu m-ar obosi.. o, dacă aș avea o insulă! – replici din spectacolul de Ada Milea, „Quijote”

Cam așa ne simțim și noi acum, niște Sancho Panso obosiți și exasperați de mii de mori de vânt. Ziua de joi s-a dovedit a fi o zi pe cât de lungă și grea, pe atât de veselă și nebună! Am fost chinuite de’a binelea, după care am alergat pe coridoare, am sărit în brațe, am vărsat chefir peste noi- am reușit pe toate, ba chiar mai multe:)

Ne-a mai sărit în ajutor o doamnă în varsta și foarte organizată de la culturologie, din cauza căreia am fost nevoită să lucrez și eu un pic mai organizat, deși după asta cuvintele necenzurate s-au înmultit la număr.. ce-i drept, numai în gând!

Sperăm ca “press-conference” al nostru să mearga bine, să vină jurnaliști interesați de teatru și film, să vină televiziunea să ne filmeze fețe adormite și slăbite, ca după aceasta să mergem liniștite la ore, căci avem și noi studenți de invățat.

Acum somn, hrană, somn.. Și mă rog la toți zeii Greciei Antice, să nu visez classfest-ul azi noapte!

Un gând despre „O, dacă aș avea.. o insulă!

Lasă un răspuns

