ClassFest: ne-am deschis!

Ultimele nopți dormeam și visam la ziua de ieri, adică 2 aprilie! Ne doream ca festivalul deja să se înceapă, să putem primi în sfârșit de la acesta nu numai dureri de cap și de spate (laptop-urile la toate’s grele), dar și plăcerea de la spectacole. Seara la teatrul Cehov au venit jurnaliștii, reporterii tv- toată lumea în jur dădea interviuri sub muzica clasică din hall interpretată de studenții noștri geniali.

La 18.00 am intrat nerăbdători în sală. Ne-am așezat așa cum ne-au spus cei de la ușă: ”unde vreți, acolo șî stăți”, așa că ne-am organizat cum am putut și.. a început acțiunea. Sau mai bine zis, partea cea mai stupidă a evenimentelor de la noi: Deschiderea! Toți veneau în scenă, ne salutau, noi le mulțumeam cu aplauze, căci dacă nu băteai din palme adormeai cât ar zice acela ”sponsorul”.

După o deschidere tare plictisitoare a festivalului nostru a urmat și multașteptatul spectacol din Slovacia! Deși eram toate supraobosite, acesta a reușit să ne capteze toată atenția, să ne facă să râdem la glumele lor, care au căzut pe plac și publicului nostru. Acum trăim în speranța că și celelalte lucrări aduse la festival vor fi la fel de bune, ori poate chiar și mai bune!

Același lucru aș putea spune și despre recepție de la Bier Platz! În două cuvinte: a fost uimitor de bine))) Începând de la dansul lectorului Rusandei cu un alt lector nostru iubit ori cu duetul directorului împreună cu șefa noastră de catedră și terminând cu dansurile georgiene, hora moldovenească, Verka Serdiuchka, Nirvana și desigur, ce fel de petrecere fără de Nosa Nosa!

Așa că seara am dat toate problemele, nevoile și oboseala la o parte și pur și simplu ne-am permis să ne relaxăm și să ne simțim bine!

A două zi dimineața ne-am trezit la 7.20 să venim la atelierul lui Stolarski, ca să aflăm că acesta nici n-a zburat din Frankfurt!!! Un prilej tocmai bun, să ne ducem la bibliotecă ca să scriem ceva și pentru site-ul nostru ClassFest, nu-i așa?J

Lasă un răspuns

