CDC la Pizdiușeni

Mie titlul personal nu-mi place și nu din cauza cuvîntului, pur și simplu cred că pentru acest text se poate de găsit un titlu mai bun. Textul se numește Pizdiușeni și scris de un autor care a preferat să rămînă în umbră. Deci autorul acestui text este God Cat. Este un personaj pe care l-am descoperit cînd a murit Grigore Vieru. El atunci avea un blog pe care a scris o povestire destul de mare care se numea Spune o poezie de Vieru! blea și  era o scenă foarte frumoasă, intr-un liceu din capitală, unde directoarea a adunat tot liceul ca să le vorbească despre ce însemnătate a avut Vieru pentru țara asta și cu lacrimi în ochi, preț de 20 de minute, a vorbit  despre Vieru, după care un băiat din clasa XII-a a ridicat mîna și-a zis:

-d-nă directoare, spuneți vă rog o poezie de Grigore Vieru

și ea nu a știut

Mie mi sa părut că băiatul ăsta are un ochi foarte bun la asemenea chestii.

Eu nu știu dacă voi ați auzit de o fetiță din rusia. Ea este regizor de film, o cheamă Valeriya Gai Germanika. Mie-mi place foarte tare ce face tipa aia și consider că textul ăsta este un fel deValeriya Gai Germanika,  înmulțit cu o sută și amestecat cu oleacă de Palahniuk.

Eu cred că pot să zic sincer că este unul dintre 3 cele mai dure texte pe care le-am citit eu pînă acum.

Dacă cineva nu se simte bine în preajma unui limbaj licențios, o să-i vină foarte greu pentru că este doldora de acesta.

Este un text foarte poetic, mie- mi place foarte mult. Sunt curios cîți din voi o să reziste pînă la final… și,mai ales, ce părere aveți despre el.

Viorel Pahomi

Acesta este doar prologul. epilogul l-am ratat dar din auzite am aflat că au fost niște discuții foarte încinse, acesta se vede și după unele reacții ale ascultătorilor. Opinia mea despre acest text, mai bine zis, fragment, că nu am (rezi)stat pînă la urmă, o s-o spun în următorul articol.

Lasă un răspuns

