În căutarea ceaiului pierdut

O spun cum este. Dacă și la CDC o să fie indeferența noastră cea de toate zilele, atunci nu știu ce să mai zic. Azi am promis la toți o pauză cu ceai. O pauză, pe care foarte mult o așteptau atât actorii, cât și spectatorii din sală. Am avut în scenă un întreg curs de actori studenți din anul I. Și eu ce să le zic, după o lectură minunată? Că nu este ceai nici căldură în sală deoarece.. ce? De ce? Acesta este descifrarea noastră, da?

E foarte bine că m-au numit azi moderator la lectură. Deși Dnul Dabija cu Daniela Burlaca s-au descurcat de minune și fără ca eu să ma bag prea mult. Sarcina mea a fost foarte simplă, una de organizare. Să organizez când să intre publicul în sală, să le dau cuvântul la sfârșit și să-i invit la pauză. Care n-a fost să fie. Eu am o singură supărare. Nu mă supăr ca n-a venit Dumitru Crudu azi. Nu. Nu mă supăr că am fost doar eu cu Rusanda azi la CDC. Nu pot înțelege, de ce nimeni nu m-a avertizat că nu va fi ceai??? Сă-l aduceam de acasă!

În rest lectura Danielei Burlaca a fost plăcută. Despre care sper că va scrie Rusanda. Că mie numai cuvinte urâte îmi vin acuma, iar regizoarea nu le merită deloc.

Oksana Uragana

Lasă un răspuns

