CHESTIONARUL LUI PROUST

 

Principala trăsătură a caracterului meu: spontanietatea

Calitatea pe care o prefer la un bărbat: înțelepciunea

Calitatea pe care o prefer la o femeie: înțelepciunea

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: înțelepciunea

Principalul meu defect: spontanietatea

Ocupaţia mea preferată: dansul

Visul meu de fericire:  să fac ceia ce-mi place

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: orice nefericire e cea mai mare

Ce-aţi vrea să fiţi? magician

Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Definitely Moldova

Culoarea preferată: Definitely albastră

Floarea preferată: nu am una preferată, tot ce e floare îmi inspiră admirație

Pasărea preferată: rațele…sunt niște păsări tare deștepte

Prozatorii mei preferaţi: Camus, Kafka…

Poeţii mei preferaţi: Minulescu

Eroul meu preferat: Heracle…

Eroina mea preferată: Artemis, Medeea…

Compozitorii preferaţi: Yann Tirsen

Pictorii preferaţi: Pictorii din Renaștere și Surrealism

Eroii din viaţa reală: Oamenii care au trecut prin război

Eroinele din istorie: Lady Macbeth

Băutura şi mâncarea preferate: Bucatele moldovenești și vinul făcut de mama

Numele preferat: Bogdan

Ce detest cel mai mult: Răzbunarea

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: nu sunt

Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: sacrificiul

Darul natural pe care-aş vrea să-l am: intuiția

Cum aş vrea să mor: cu sufletul împăcat

Starea de spirit actuală: acceptabilă

Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: excesul de încredere

Deviza mea: totul ce se face, se face spre bine

Rusanda.

Lasă un răspuns

